10 Nisan 2008 Perşembe

Yazı ve çizgi

Edebiyat, yaşamım boyunca benim için hep önemli oldu.
Borges'in cenneti bir kütüphane olarak düşlemesi misali,kitaplar her zaman çok değerliydi benim için. Amatör olarak bazı şeyler de karaladım, üniversitedeyken edebiyat topluluğu kurmuştuk (sonra ayrıntılara gireriz).

İyi bir okur olduğumu söyleyebilirim, gerçi geçtiğimiz senelerde iş ve okul yoğunluğunda yeterli özeni gösteremedim yazına. Arayı kapatmak lazım artık.

Son senelerde karikatür, çizgi film ve anime'ye ilgim arttı. Özellikle sinemada; sınırların olmadığı ve hayal dünyasının bütün görkemi ile verilebildiği bir evren. Bunun dışında çizgi, mizah alanında da çok güçlü. Hayata biraz espiriyle bakmak hoş geliyor. Dokuzuncu sanat olarak tanımlanan çizgi roman da ayrı bir evren. Eğer diğer arkadaşlar da uygun görürse, bu blog'da biraz bu konularda da yazmak ve bazı örnekler vermek istiyorum.

Hiç yorum yok: