3 Mayıs 2008 Cumartesi

Kitap fuarının ardından

Hasta olduğum bir zamana denk geldiği için, kitap fuarındaki söyleşilere katılamadım.
Sadece kısa bir tur atabildim. Yayınevi stand sorumlularına yaptığım bir serzenişi burada da tekrarlayayım. Ben fuarda daha iyi indirimler olmasını beklerdim. ideefixe'de yapılan kampanyalarla %40-%50 indirim alırken, birçok yayınevinin fuarda %20-25 indirim yapması bence yetersizdi.

YKY standındaki arkadaş "Bu indirimler edebiyatımıza zarar veriyor" dedi.
Ben de, elimizdeki bütçemizle daha fazla kitap alıp okumanın nasıl bir zararı olduğunu sordum ama bir cevap alamadım. Sonuçta korsan yayınlara karşıyız. Yayınevleri ve kitabevleri düzgün indirimler yapsalar, aslında satışları çok daha iyileşecektir diye düşünüyorum.

YKY'nin "Sanat Dünyamız" dergisinin 105. sayısı "Manga ve Anime" konusunu ayrıntılı ele alıyordu, onu aldım. Can yayınevinden de yiğenime birkaç çocuk kitabı aldım, yeni kuşaklara kitabı ve okumayı sevdirmek lazım.

Hiç yorum yok: